Stresul este cel mai mare dusman la locul de munca: iata cateva sfaturi pentru a-l combate

0
96
sfaturi impotriva stresului

Va intrebati cum sa va de-stresati la locul de munca? Cautati exercitii de detensionare la locul de munca? Daca lasam stresul putem da ce e mai bun din noi. Va puteti linisti mintea si puteti reduce anxietatea in doar cateva minute, cu o serie de tehnici pentru a reduce stresul.

Exercitii de detensionare la locul de munca:

1. Faceti o plimbare

Daca stati in spatele unui birou toata ziua, una dintre cele mai bune solutii pentru stres este o scurta plimbare.

Facand acest lucru, creierul dvs. va elibera endorfine care suprima anxietatea, creste nivelul de energie si imbunatateste starea de spirit – toate in doar 15 minute.

2. Respirati profund

Aceasta este una dintre cele mai usoare si cele mai benefice metode de detensionare la locul de munca.

Respiratia profunda ajuta la cresterea debitului de oxigen in organism si poate fi facuta in doua etape simple: In primul rand, inspirati lent prin nas, umpleti complet plamanii si apoi respirati incet prin gura.

Repetati acest proces de 5-10 ori.

3. Intindeti-va

Similar mersului pe jos, intinderea va slabi corpul si va creste fluxul de sange.

Aceasta este o optiune excelenta de de-stress daca sunteti intr-o criza de timp.

4. Meditati cu ajutorul unei aplicatii

Meditatia dateaza de 5000 de ani, dar dezvoltarea tehnologiei moderne a deschis usile pentru o audienta mai larga.

Acum, puteti sa urmariti meditatii personalizate pe aplicatiile populare, cum ar fi Headspace si Inscape.

5. Faceti o lista de verificare si un plan de actiune

Cand va simtiti coplesiti de sarcini nesfarsite, asigurati-va ca luati un pix si un notepad, si faceti o lista de verificare.

Listele de verificare sunt ideale pentru reaprinderea motivatiei si a practicarii priorit.

6. Discutati cu un prieten

Atunci cand sunteti sub presiune, prietenii pot fi ajutorul sau perspectiva externa asupra unei probleme in ceea ce priveste modul de detensionare la locul de munca.

Cercetatorii au descoperit ca si astfel de interactiuni pot elibera oxitocina, un hormon care scade stresul si ajuta la formarea de legaturi intre indivizi.

7. Inspirati-va cu o discutie TED

Ca si cum ati vorbi cu un prieten sau coleg, uneori tot ce aveti nevoie este o doza sanatoasa de motivatie.

Discutiile TED sunt o modalitate excelenta de a va reincarca focul si perseverenta, indiferent daca doriti sa invatati, sa lucrati, sa fiti mai fericit sau sa va deplasati mai mult in cariera.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here