Studiu Businesshour: 5 metode care vor modela modul în care gândiți despre SEO

0
67
5 metode care vor modela modul în care gândiți despre SEO

După cum am subliniat în finalul articolului de ieri, astăzi vom analiza în amănunt primul punct din cele 10 modificări care cresc valoare IMM-urilor.

Căutarea organică este un peisaj în continuă evoluție care face din SEO un joc constant de adaptare. Este ușor să rămâneți blocat în ultimele pagini din Google, obsedând în mod constant lucruri precum construirea legăturilor și metadatele. Dar este, de asemenea, vital să faceți un pas înapoi și să vedeți o imagine mai mare a ceea ce se întâmplă în lumea căutării.

A lua un moment pentru a explora cele mai recente cercetări și date este una dintre cele mai bune metode de a fi la curent și de a cultiva idei noi. În unele cazuri, un studiu ar putea modela modul în care gândiți despre SEO. În efortul de a depăși datele SERP excesiv de discutate și perspectivele clicurilor, iată 5 studii de căutare care ar putea face exact asta.

1. Căutările locale care conțin „Aproape de mine” au crescut cu 219% în ultimii 3 ani

Conform datelor despre popularitatea căutărilor din Google Trends, în ultimii trei ani, căutările locale care conțin „lângă mine” au crescut cu 212,9% din 2016 până în 2019 (în întreaga lume).

Aceste date nu reprezintă un secret pentru comunitatea SEO. Dar, dincolo de a sublinia cât de populare sunt căutările „lângă mine” în ultimii ani, există mai multe moduri în care întreprinderile se pot poziționa mai bine în Căutarea Google.
Aceste date de căutare oferă o multitudine de informații strategice în mai multe moduri.

Câteva oportunități SEO specifice cu creșterea „aproape de mine” includ:

  • Integrarea marcării schemelor LocalBusiness pe site-ul dvs. poate ajuta la îmbunătățirea vizibilității pentru interogările de căutare „lângă mine”.
  • Revendicarea și optimizarea listării companiei Google My Business este esențială, deoarece pachetul local (care este format din listări GMB) este cel mai frecvent prezentat cu aceste tipuri de căutări.
  • A avea un site mobil-friendly este absolut esențial pentru a fi competitiv pentru căutările „lângă mine”.

2. Traficul direct este cel mai influent factor de ranking

Deși conținutul și legăturile sunt cele mai tari subiecte din comunitatea SEO, cel mai influent factor de clasare este adesea trecut cu vederea. Adică trafic direct al site-ului web. Susținut de un studiu recent realizat de SEMrush, Google plasează traficul direct ca factor de clasare dominant în căutare.

Pentru a fi clar, traficul direct este definit de utilizatorii care vizitează un site direct din bara browserului fără a căuta pe Google sau a face clic pe un link de pe un alt site. Similar cu legăturile, Google consideră acest factor ca un puternic semn de credibilitate, încredere și autoritate.

Acest lucru subliniază importanța existenței unei strategii de marketing diversificate dincolo de căutarea Google. SEO în sine, în special pentru un domeniu nou, poate dura câteva luni înainte de a începe să câștige vizibilitate și trafic.

Luați în considerare optimizarea acestui factor de clasament prin extinderea mixului dvs. de marketing:

  • Începeți să construiți și să organizați o listă de marketing prin e-mail și utilizați creativ această listă pentru a promova vânzări, conținut sau altă valoare pe care o puteți oferi.
  • Utilizați platforme de socializare precum Facebook, LinkedIn și Twitter pentru networking și crearea de relații; pentru creșterea vizibilității și a urmăritorilor; și comercializarea conținutului.
  • Începeți bloggingul (sau vlogging-ul), inclusiv blogurile pentru invitați. Acest lucru ajută la eliminarea decalajului cu ceea ce împărtășiți pe rețelele de socializare și pe e-mail. De asemenea, bloggingul acceptă SEO-ul site-ului dvs., deoarece postările pe blog pot genera trafic organic și linkuri de pe alte site-uri.
  • Sponsorizați evenimente locale sau chiar luați în considerare donații caritabile.

3. Mai multe backlinkuri se corelează cu ranking- uri mai multe

Pentru a ajuta să picteze o imagine mai amplă în spatele a ceea ce influențează clasamentul de căutare, Backlinko și-a propus să vadă dacă Google folosește sau nu numărul mare de backlink-uri ca semnal de clasare. Studiul susține că „numărul de domenii care se leagă cu o pagină se corelează cu ranking-ul mai mult decât orice alt factor.”

Așa că, deși SEMrush a considerat că traficul direct este cel mai influent factor de ranking, semnalele de legătură joacă încă un rol puternic în determinarea ranking-ului pe căutări al unui site. Înainte de a începe dezbaterea între legături și traficul direct, este important să dezvăluim ce spune Backlinko în această propoziție.

„Număr de domenii” nu înseamnă numărul de legături. Această măsură indică numărul diferitelor site-uri web (adesea numite „surse de referință”) în care un site își câștigă link-urile. Cu alte cuvinte, Backlinko pune această afirmație pe baza diversității link-urilor.

Câteva lucruri care să ajute la cultivarea diversității de link sunt:

  • Profitați de listările de directoare online, indiferent dacă sunt locale sau legate de industrie.
  • Să aveți o prezență în social media unde să aibă sens.
  • Trimiteți-vă afacerea către agregatorii de date locale.
  • Deveniți blogger invitat pe alte platforme de publicare.
  • Creați un conținut demn de legătură pe propriul site (mai ușor de spus decât de făcut).

4. 76% dintre căutătorii locali vor vizita o afacere în 24 de ore

Da, ați citit acest lucru: 76% dintre persoanele care își folosesc smartphone-ul pentru a efectua o căutare locală (de exemplu, „pantofi din centrul Bucureștiului”) vor vizita o afacere în 24 de ore.

Dacă acest lucru nu este suficient pentru a mări importanța SEO local pentru magazinele fizice, atunci luați în considerare că aceleași cercetări de la Think by Google au constatat că 28% din acele interogări de căutare locale au ca rezultat o achiziție din magazin.

Acest lucru subliniază de ce SEO este mai mult decât creșterea vizibilității de căutare și a traficului. Este vorba, de asemenea, de cartografierea călătoriei clientului și de a folosi aceste informații pentru a instrui deciziile cu privire la conținut, oferte și alte strategii.

Dacă aveți un magazin fizic si un site web al acestuia, aceste date se aplică dvs. Asigurați-vă că veți acoperi elementele de bază precum:

  • Facilitarea oamenilor de a contacta compania prin e-mail sau prin formularul de transmitere și prin telefon.
  • În mod clar, există ore de magazin disponibile, precum și ore de vacanță actualizate. Aceasta include GMB, Facebook și alte înregistrări în care utilizatorii ar putea verifica pentru a vedea când veți deschide.
  • Să aveți pagini web pentru produse sau cel puțin mărcile în care se desfășoară activitatea.
  • Promovarea de reduceri și oferte speciale pe site. Un banner rotativ este o caracteristică adecvată pentru acest lucru.

5. Până în 2020, peste jumătate din toate căutările vor fi bazate pe voce

Odată cu difuzoarele inteligente care devin tehnologie integrală pentru case și spații de locuit, căutarea vocală crește rapid. Atât de mult, încât predicțiile de căutare vocală de ComScore sunt pe cale să devină o realitate. Până în anul 2020, se așteaptă ca peste 50% din toate căutările online să fie efectuate prin căutare vocală.

Dintr-o perspectivă strategică, datele de susținere de la seoClarity indică idei interesante pentru SEO și strategii de marketing de conținut. Pe baza datelor, 20% din toate interogările de căutare vocală sunt generate de o combinație de doar 25 de cuvinte cheie.
Pentru optimizarea căutării vocale, este clar că adaptarea conținutului care se adresează anumitor întrebări poate adăuga valoare SEO. În mod firesc, prevalența din ce în ce mai mare a căutării vocale se desfășoară în paralel cu interogări din ce în ce mai lungi.

Nu este un secret faptul că dezvoltarea unei strategii de conținut care să permită căutarea vocală a devenit parte integrantă a acestei tendințe în creștere. De asemenea, este motivul pentru care vedeți tot mai mulți bloggeri care își poziționează conținutul ca întrebări.

În loc de „5 sfaturi pentru a scoate guma din pantofi”, luați în considerare restructurarea titlului pentru a citi „cum să eliminați gumă de pe pantofi în 5 pași simpli” „Cum” este cuvântul declanșator prietenos SEO în acest exemplu.

Așadar, dacă sunteți încă obsedat despre construirea de link-uri și metadate, sperăm să vă gândiți la lucruri precum strategia de conținut, căutarea vocală, SEO tehnic, rețeaua și crearea conștientizării mărcii. În aceste zile, o mare parte din SEO este axată pe oameni și oferă o experiență fără probleme, bazată pe valoare utilizatorilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here