Sunt barurile si pub-urile tematice viitorul in aceasta industrie?

0
84

Desi in multe orase europene unele pub-uri si baruri se lupta pentru a supravietui, altele sunt infloritoare oferind clientilor experiente noi. Dar industria alcoolului se schimba in ansamblul sau aceasta situatie a barurilor si pub-urilor tematice este doar un trend actual, care va trece?

Barurile tematice si experimentale sunt in crestere in multe orase din Europa, iar multe sunt inspirate de cultura populara. Aceste locuri ofera de obicei clientilor costume pentru a se imbraca, precum le ofera ocazia de a participa la diverse activitati de grup.

Generatia Millenials bea mai putin, o dovedesc diverse studii

            Un motiv pentru aceasta tendinta are legatura cu obiceiurile de consum care se schimba. Generatia numita Millenials sunt mai putin atrasi in prezent sa mai petreaca noptile in baruri si pub-uri consumand alcool decat generatiile anterioare, potrivit anumitor cercetari in domeniu.

Oamenii sunt mai susceptibili sa bea acasa. De exemplu, cheltuielile gospodariilor pentru bauturile alcoolice au crescut cu 2,8% in perioada 2013-2017.

Dar acest lucru nu inseamna ca generatia Millenials- ce ii cuprinde pe cei nascuti intre 1981 si 1996-nu iese afara sa bea. Insa acestia doresc mai degraba sa traiasca experiente noi decat sa isi petreaca timpul in baruri oarecare. Spre desoebire de generatiile anterioare, atunci cand ies in oras cu prietenii, bautura nu mai este liantul esential pentru aceste legaturi sociale.

Multi consumatori mai tineri nu mai graviteaza in jurul acestor baruri, astfel ca patronii trebuie sa introduca anumite concepte noi.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here