Tehnici pentru o implicarea mai buna a clientilor in timpul lunilor de vara

0
1409
tehnici pentru o implicarea mai buna a clientilor

Sezonul estival este agitat pentru multi. Poate parea o sarcina dificila de a atrage clientii sa ramana angrenati in mod semnificativ in timpul lunilor de vara, deoarece oamenii se ocupa de alte activitati, plus o vacanta bine meritata. Incurajarea clientilor sa ramana angajati in afaceri este importanta, ceea ce inseamna ca o companie trebuie sa aiba niste strategii la indemana pentru a dezvolta si a cultiva interactiunea cu clientii sai atunci cand exista atat de multe distragere a atentiei. Pentru a afla mai multe, antreprenorii de la Consiliul Young Entrepreneur (YEC) li s-au pus urmatoarele intrebari:

„Care este o modalitate usoara de a incuraja implicarea clientului in timpul lunilor de vara? De ce functioneaza aceasta abordare atat de bine?”

Iata ce au spus membrii comunitatii YEC:

1. Asigurati legaturile de marketing din timpul sezonului

Includeti teme relevante pe blogul dvs., în posturile de social media si prin e-mailuri. Oamenii tind sa fie mai casual si informali in timpul verii. Dvs. si personalul dvs. ati putea impartasi cateva experiente distractive, cum ar fi o vacanta. De asemenea, puteti sa dati exemple despre modul in care clientii pot utiliza produsele sau serviciile dvs. in timp ce se angajeaza in activitati de distractie.

2. Urmariti-va clientii si pastrati legatura

Vara inseamna ca multi parinti vor planifica vacante si tabere, sau calatorii se vor pregati pentru un declin in afacerea lor. Aveti posibilitatea sa ii contactati in legatura cu evenimente sau specialitati, cum ar fi informarea oamenilor despre oferte speciale de vara sau despre provocarile unor distractii sociale sau solicitarea de feedback cu privire la produsele pe care le-au cumparat. Daca stiti clientii personal, puteti intreba lucruri despre viata lor – ei vor aprecia.

3. Cresterea activitatii dvs. in mediile sociale

In timp ce oamenii sunt ocupati in timpul verii, ei vor continua sa verifice conturile lor de social media zilnic. Daca doriti sa incurajati implicarea clientilor in timpul verii, cresteti-va activitatea pe social media. Incercati sa postati continut cu tematica de vara pentru a atrage atentia utilizatorilor si pentru a incuraja implicarea.

4. Adaugati o valoare mai mare

Intotdeauna ganditi-va la modalitati de a inova si a adauga si mai multa valoare clientilor dvs. si experientei lor cu dumneavoastra. Mergeti mai departe oferind ceva cu adevarat special clientilor si ei vor raspunde in consecinta.

5. Cultivarea unui mediu prietenos pentru familie

O modalitate de a incuraja implicarea clientilor in timpul lunilor de vara este prin crearea unei culturi a intreprinderii prietenoase familiei. Pentru multi dintre clienti, timpul de vara inseamna ca copiii sunt in afara scolii, ceea ce adauga un alt strat de haos in programul lor. Cu toate acestea, chiar si evenimentele mici, cum ar fi un gratar de familie, ii ajuta pe clienti sa ramana angajati in companie in timp ce sustin si onoreaza viata lor de familie ocupata.