Tendinte si previziuni pentru afaceri mici

0
233
afaceri mici

Operatiunile de afaceri nu se intampla intr-un vid, iar tendintele pentru afaceri mici se schimba mereu, de fapt pentru orice tip de afacere. Indiferent daca aceste modificari se refera la tehnologie, marketing, finante sau politici publice, antreprenorii trebuie sa fie constienti de toti factorii externi, pe langa operatiunile lor interne.

Tehnologia deja nu mai ia cu asalt lumea sau cel putin nu pe tineri, acestia au crescut odata cu ea si s-au dezvolatat odata cu ea. In ceea ce priveste afacerile mici, in special sectorul de vanzari si servicii, trebuie sa stiti ca trebuie sa tineti cont de anumite aspecte, precum:

Vanzari si servicii pentru clienti

Intreprinderile se vor adapta in continuare la clientul modern. Clientii au astazi mai multe optiuni ca oricand si au aratat ca vor gravita catre cei care acorda prioritate livrarii unui serviciu rapid si personalizat. Acest lucru este valabil fie daca comanda masa de pranz, fie daca isi repara masina, fie daca efectueaza o tranzactie financiara. Este vizbil faptul ca mari intreprinderi mostenite incep sa scada in detrimentul afacerilor mici, care ofera experiente mai bune pentru utilizatori si mai moderne.

Tehnologia nu va inlocui omul, cel putin nu inca. Tehnologia se imbunatateste constant, de aceea trebuie sa tinem cont de faptul ca AI si analizele predictive nu vor inlocui oamenii atunci cand vine vorba de a oferi experienta clientilor. Clientii nu sunt pregatiti sa aiba doar experiente de cumparare doar cu roboti, cel putin nu in 2019. AI poate fi tardus ca „inteligenta augmentata, deoarece poate ajuta omul, oferind acestora informatii mai bune, o mai buna cunoastere si capacitatea de a efectua sarcini mai bune.

Totusi, tehnologia este si va fi importanta. Tehnologia conduce viata mai mult ca niciodata. Este vorba, in special, de relatii care conduc afacerile si comertul. Daca aveti afaceri mici sau mari, asigurati-va ca oferiti mai multe modalitati de a vorbi cu utilizatorii pentru a ii cunoaste. Algoritmii pot spune mult despre un client, dar tranzactiile sunt cele care evalueaza corect relatia dintre consumator si brand.Utilizati automatizarea in cazul in care puteti, dar nu ignorati puterea de interactiune fizica cu utilizatorul.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here