Citând sensibilitățile la aplicația de întâlnire în curs de pandemie COVID-19, Tinder renunță la lansarea internațională a seriei sale video în temă apocaliptică, cu temă apocaliptică, „Swipe Night”. Compania intenționase să lanseze primul sezon al spectacolului pe 10 noi piețe din Europa și Asia în acest trimestru, având în vedere succesul recent în promovarea valorilor cheie ale aplicațiilor aici, în S.U.A.
„Swipe Night” a fost prima incursiune a lui Tinder în videoclip, oferind o poveste interactivă de cinci minute în care utilizatorii au ales pentru a progresa narațiunea, precum „Alege propria ta aventura”. Aceste alegeri vor fi apoi evidențiate pe profilurile telespectatorilor și au fost folosite pentru a le potrivi cu alte persoane care au luat, de asemenea, aceeași acțiune. În plus, seria video le-a oferit utilizatorilor o modalitate de a sparge gheața – puteau începe prin a vorbi despre spectacol, în loc să recurgă la linii de ridicare și la alte deschideri incomode.
Tinder a spus că primul sezon din SUA a fost vizionat de milioane de oameni și a dus la creșteri de două cifre în meciuri și mesaje. Drept urmare, Tinder plănuia să lanseze un sezon 2 al spectacolului în SUA și să lanseze primul sezon pe piețele internaționale.
Anularea internațională a emisiunii a fost raportată la începutul acestei săptămâni de către Variety și confirmată direct de Tinder, precum și printr-un scurt anunț publicat în sala de știri. Declarația spune:
„Am decis să nu lansăm seria Swipe Night în toată lumea în acest weekend. Am fost încântați să aducem această inovație membrilor noștri din afara SUA, dar având în vedere tema apocaliptică a seriei și, deoarece suntem sensibili la evenimentele actuale pe care membrii noștri le experimentează, am considerat că va fi dificil să o lansăm în spiritul corect.”.
În timp ce o serie de filme de la Hollywood întârzie din cauza îngrijorărilor cu privire la participarea la filme, decizia lui Tinder a fost într-adevăr mai mult despre conținutul emisiunii sale. Acum nu este momentul să dramatizăm apocalipsa pentru distracție, cu alte cuvinte.
În plus față de anularea „Swipe Night”, Tinder a abordat și pandemia COVID-19 în alte moduri. La începutul acestei luni, aplicația a adăugat noi măsuri de siguranță la aplicația sa, aliniată la recomandările OMS – cum ar fi spălarea mâinilor, evitarea atingerii feței, folosirea dezinfectantului pentru mână și menținerea distanței sociale. De asemenea, s-a conectat la OMS, astfel încât utilizatorii să poată afla mai multe.