Toata lumea ar trebui sa citeasca e-mailurile primite de Customer Support

0
157

E-mailurile primite de customer reprezinta starea actuala de serviciu, produs sau companie. Aceasta nu este o informatie agregata veche de o saptamana sau de o luna referitoare la o caracteristica sau un produs intrerupt. Sa stiti ce se intampla in afacere face mai usoara reactia cnad lucrurile o iau razna.

Indiferent cat de agresive sunt, ofera informatii care nu pot fi introduse in numere si tabele. Clientii care va scriu cu privire la problemele de asistenta sunt deseori dispusi sa se angajeze in conversatie, ceea ce va poate oferi o intelegere mai buna a modului in care compania si produsul sunt percepute in realitate.

Probabil ca nu aveti suficiente date

Prea multi antreprenori si fondatori  se ingramadesc pe tablourile de date, pe testele A / B si pe optimizarea canalului prea devreme in procesul de construire a afacerii – cu mult inainte ca acestea sa aiba un esantion semnificativ pentru datele lor. In loc sa vizionati puncte de date care fluctueaza intre 10 si 40 de puncte procentuale, trebuie sa va petreceti timpul in scris sau sa discutati cu persoanele care si-au facut timp sa va trimita prin e-mail.

O imagine de ansamblu a afacerii

Panourile de bord si foile de calcul nu vor oferi niciodata o imagine de ansamblu nuantata asupra clientilor, a modului in care se simt, a intentiilor lor si a cat de fericiti sunt. Navigarea prin e-mailurile de asistenta ofera tuturor celor din companie o mai buna intelegere a starii actuale a companiei si a produsului. De asemenea, permite colegilor sa formeze o intelegere personala a starii de afaceri – care poate fi utilizata intern in conversatii mai variate.

E-mailurile de suport sunt incarcate cu emotii

Numerele sunt doar numere, adesea agregate in totaluri si medii. Ceea ce nu va ofera decat un total sau o medie. Fara fundal. Nici o poveste. Fara inima. Fara suflet. E-mailurile de suport, pe de alta parte, sunt pline de emotii.

Responsabilitate sporita

Toata lumea simte o responsabilitate crescuta si un sentiment de urgenta de a elimina orice e-mailuri care au ajuns in casuta de primire. Vazand problemele reale declanseaza actiunea mult mai repede decat vederea numerelor intr-o foaie de calcul si faciliteaza prioritizarea pentru o experienta mai buna a clientilor.

 

Citirea e-mailurilor de customer support ofera o imagine de ansamblu actuala si declanseaza emotii si responsabilitati, oferind, de asemenea, initiere in conversatii pe plan extern si intern pentru toata lumea din companie. Deci, luati-va cafeaua de dimineata si avantati-va prin toate acele informatii valoroase de la oameni reali.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here