Topul platformelor de infographic pentru campanii de marketing puternice

0
342
Topul platformelor de infographic pentru campanii de marketing puternice

Infografica a devenit o parte puternică a multor campanii de marketing în ultimii ani, și pe bună dreptate. Aceasta poate crește nivelul de conștientizare asupra mărcii, poate stabili autoritatea unei mărci în nișa lor și, potrivit HubSpot, pot crește traficul web cu până la 12%.

Marketerii raportează că graficele originale, precum infografica, primesc cea mai mare implicare din orice tip de vizual. Există și mai multe motive convingătoare pentru a utiliza infographic pentru a comunica informații: atunci când oamenii aud informații, este probabil să-și amintească doar 10% din acestea trei zile mai târziu. Când informațiile respective sunt asociate cu o imagine relevantă (cum ar fi o grafică info), oamenii își vor reaminti 65% din aceasta trei zile mai târziu.

Dacă doriți să creați o infografică fără să angajați un designer grafic, utilizați unul dintre următoarele generatoare infografice simple de utilizat.

1. Venngage

Venngage este un creator infografic care te ajută să produci o infografie frumoasă în doar trei pași. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un șablon, să adăugați imagini originale (sau imagini din biblioteca lor) împreună cu grafica dvs. și să vă personalizați designul cu diferite culori și fonturi. Venngage percepe 49 de dolari pe lună și, cu acel abonament, veți avea acces la șabloane de afaceri, premium și personalizate, icoane și diagrame premium și ateliere de instruire live. Puteți adăuga, de asemenea, propria marcă și puteți încărca 500 de imagini. Dacă vă confruntați cu probleme, puteți utiliza asistența 24/7 sau centrul de cunoștințe pentru rezolvarea problemelor.

2. Piktochart

Piktochart este un site web care vă permite să creați infografice pentru 24,17 USD sau 82,50 USD pe lună. Cu planul de preț, puteți colabora la proiecte, puteți include comentarii adnotate, reguli de utilizare și permisiuni și puteți primi un spațiu amplu de încărcare a imaginilor. Piktochart oferă, de asemenea, mii de imagini și icoane în biblioteca sa, precum și o caracteristică SEO, care permite Google să îți găsească și să-ți clasifice infografia. Acestea oferă șabloane, opțiuni de partajare pentru blogul dvs., ebook, e-mail sau site-uri de social media și scheme de culori prestabilite. Nu există asistență în direct, dar au un centru de asistență unde puteți găsi răspunsuri la întrebările dvs.

3. Visme

Visme este un creator de infografie care costă 14 $ sau 25 $ pe lună. Plătind mai mult, primiți acces la proiecte nelimitate, 10 GB stocare, controale de confidențialitate, toate activele și șabloanele premium, toate graficele și widget-urile și posibilitatea de a crea palete de culori. Site-ul oferă sute de șabloane din care să alegeți sau puteți amesteca și potrivi blocurile de conținut din biblioteca lor. Visme nu oferă suport live, dar există o bază de cunoștințe pentru răspunsuri la întrebări și un videoclip pe care îl puteți urmări pentru a afla cum să folosiți creatorul lor infografic.

4. Infogram

Infogram este un alt creator de infographic care este de 19 dolari pe lună pentru un plan profesional, 67 de dolari pe lună pentru un plan de afaceri și 149 de dolari pe lună pentru un plan de echipă. Cu diverse planuri, primiți acces la între 100 și 3.000 de proiecte, peste 100 de șabloane premium, imagini HD, control de confidențialitate și date în direct. Va trebui să creați un plan mai bun pentru a adăuga propriul logo, consultați analizele de bază, obține linkuri de urmărire și participa la colaborarea în timp real cu alți membri ai echipei. Infograma oferă suport live chat și un centru de asistență. Pentru infografia dvs., puteți alege dintre mai mult de 20 de teme de design sau puteți crea un design personalizat cu fonturile, logo-urile și culorile mărcii dvs. Acestea oferă un milion de pictograme și imagini, un editor drag-and-drop, posibilitatea de a importa date și un tutorial despre crearea infografiei.

5. Adobe Spark

Adobe, care este cunoscut pentru suita sa de capacități de design grafic, are un creator de infografie online prin Adobe Spark care începe de la 9,99 USD pe lună. Site-ul oferă mii de icoane și imagini gratuite, șansa de a personaliza infografiile cu brand-ul, culorile și fonturile dvs., acces la fonturi Adobe personalizate și teme profesionale. Adobe Spark are un centru de asistență pentru orice întrebare, precum și asistență în direct 24 de ore din 7, dacă vă grăbiți.

Cele mai bune practici pentru infografie

Ce anume face o infografie bună? Dacă tocmai începeți, iată câteva dintre cele mai bune practici de care trebuie să țineți cont:

1. Creați o copie clară și succintă. Obiectivul unei infografii este de a arăta și de a nu spune, așa că optați pentru reprezentări vizuale ale conținutului și datelor și păstrați lumina când este posibil.
2. Nu umpleți orice spațiu disponibil cu imagini vizuale. Doar pentru că puteți folosi imagini vizuale, nu înseamnă că ar trebui să exagerați cu ele.
3. Utilizați o schemă de culori simplă. Utilizați culori care lucrează în mod logic și încercați să încorporați culorile mărcii dvs. în infographic.
4. Utilizați surse de renume pentru faptele și statisticile dvs. și includeți-le în partea de jos a infografiei. Acest lucru arată că marca dvs. este credibilă și că utilizați informații factuale pentru a face o copie de rezervă.
5. Optimizează-ți infografia pentru mobil. Asigurați-vă că este receptiv, ceea ce înseamnă că arată bine pe un ecran de orice dimensiune și că cuvintele sunt suficient de mari pentru a putea fi citite pe un dispozitiv mobil. Este recomandată o dimensiune a fontului mobil de la 13px la 16px.
6. Includeți butoanele de partajare. Când postați infografia pe site-ul dvs. web, încorporați butoane în care publicul dvs. îl poate împărtăși cu ușurință pe Twitter, Facebook, LinkedIn și alte platforme de socializare.
7. Folosiți un apel la acțiune. În partea de jos a infografiei dvs., încurajați utilizatorii să o distribuie, să se aboneze la blogul dvs. sau la lista de e-mail sau să comenteze postarea.
8. Privește alte infografii grozave. Înainte de a vă crea infografia, găsiți câteva exemple dintre cele mai bune pentru inspirație.

Crearea propriului infographic

Când creați infographic, aveți ocazia să sporiți reputația și conștientizarea brandului, să atrageți audiența și să vă asiguri că afacerea primește atenția pe care o merită. Deoarece nu doriți să cheltuiți tone și timp pentru a începe, testați Venngage, Piktochart, Visme, Infogram și Adobe Spark cu încercări gratuite înainte de a vedea care este cea mai ușoară de utilizat și oferă cele mai bune funcții pentru nevoile dvs. .