Trei pasi simpli prin care puteti reduce costurile de copiere si imprimare cu multifunctionalele AltaLink

0
342

In perioadele economice profitabile, companiile nu acorda atentie reducerii costurilor de imprimare, insa atunci cand vremurile devin mai dure si veniturile scad, multe companii se lupta pentru a gasi modalitati de a reduce costurile pentru a-si mentine profiturile, solutia fiind multifunctionalele AltaLink.

In medie, costurile asociate fluxului birocratic dintr-o companie reprezinta pana la 6% din veniturile anuale. Cu toate acestea, 74% dintre companiile romanesti nu calculeaza costul financiar al resurselor cum ar fi hartia sau stocarea asociate cu fluxurile de documente ale acestora.

Cu ajutorul multifunctionalelor AltaLink, precum modelele B8000 si C8000, puteti eficientiza fluxul de documente din birourile companiei, precum si munca angajatilor. Acestea sunt capabile sa imprime, copieze si scaneze documente rapid, prin intermediul comenzilor efectuate de pe orice device, inclusiv smartphone sau tableta. In plus, multifunctionalele AltaLink dispun de sisteme performante de securitate, care cripteaza informatiile stocate, angajatii avand acces la acestea doar prin introducerea unor parole.

Configuratie multifunctionala Altalink

Sursă foto: https://www.rtsol.ro/xerox-altalink-b8000-si-c8000/

1. Multifunctionalele Altalink indeplinesc sarcini automate

In medie, costul aferent cautarii, scanarii si preluarii documentelor se ridica la cateva zeci de mii de lei per angajat anual. Automatizarea proceselor birocratice (copierea, scanarea, imprimarea etc) poate salva resurse importante de bani in cadrul unei organizatii. Multifunctionalele AltaLink pot imbunatati modul in care creati, examinati, autorizati si localizati documente in companie. Automatizarea fluxurilor de lucru comune in cadrul companiei nu numai ca va mari viteza cu care pot fi indeplinite sarcini, dar va si reduce la minimum riscul de eroare prin reducerea numarului de pasi in proces – si atunci lucrul se face mai rapid si mai precis, fiind usor de vazut reducerile de costuri care pot fi obtinute.

2. Economie prin reciclare: Avantaj pentru companie si mediu

Cercetarile sugereaza ca pana la 20% dintre documentele imprimate nu sunt utilizate si pana la 40% sunt aruncate in mai putin de 48 de ore dupa ce au fost tiparite. In timp ce aceasta cifra este socanta, aceasta reprezinta si o oportunitate de a reduce risipa cu impact minim asupra afacerilor. Implementarea unei solutii contra excesului de documente imprimate inseamna ca documentele sunt tiparite doar atunci cand utilizatorul comanda unei multifunctionale AltaLink aceasta sarcina. Gama de dispozitive multifunctionale ale Xerox face mai usoara ca oricand utilizarea avantajelor tehnologiei de tiparire, cu tehnologia rezidenta in dispozitiv, ceea ce inseamna ca nu este nevoie de terminale, software sau servere suplimentare.

3. Solutii de recuperare a costului

In trecut, costurile de tiparire au fost frecvent suportate exclusiv de departamentul IT si raportate ca un cost consolidat al procesului de afaceri, fara a monitoriza cine si ce tipareste. Cu ajutorul tehnologiei de tiparire, utilizatorii se autentifica la dispozitiv atunci cand doresc sa efectueze o comanda, creand o pista de activitate care va permite sa controlati costurile de imprimare la nivel de utilizator, departament sau centru.

Xerox dispune de o gama de solutii de recuperare a costurilor care pot fi personalizate pentru a satisface nevoile afacerii dumneavoastra. Acest lucru inseamna ca puteti vizualiza cu usurinta, monitoriza si prognoza costurile asociate imprimarii si le puteti atribui departamentului relevant. Flexibilitatea solutiilor aferente multifunctionalelor Xerox AltaLink acopera un spectru larg, acestea fiind perfecte pentru mediile corporate, dar si pentru medii cum ar fi institutiile de invatamant, unde se aplica reguli diferite pentru studenti si profesori.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here