Trei tendințe de marketing digital pe care nu le puteți rata în 2020

0
367
Trei tendințe de marketing digital pe care nu le puteți rata în 2020

Internetul a transformat modul în care vedem și experimentăm lumea. În zilele noastre, îl folosim pentru aproape orice, de la efectuarea unui apel telefonic până la plata facturii cardului nostru de credit. Smartphone-urile au revoluționat modul în care cumpărăm și facem afaceri. Cu ele, putem interacționa și socializa cu oameni din întreaga lume folosind Instagram, Twitter, Facebook, WhatsApp ș.a.

Din experiența personală, vă pot spune că nu aș fi ghicit niciodată că smartphone-ul meu va deveni o prioritate pentru mine. Îmi amintesc că m-am gândit că mesajele Blackberry pin-to-pin erau o boală. Acum, pot petrece ore în șir, navigând în mod neplăcut prin feedul meu de Instagram.

Același lucru este valabil și pentru companii. Majoritatea se limitau la operarea de la un magazin sau la un birou și se puteau baza doar pe reclame tipărite sau TV și pe rețele locale pentru a obține clienți. Astăzi, însă, lumea este stridia oricărei afaceri. Iar marketingul digital este bagheta magică care o face posibilă. Dar asta nu înseamnă că este ușor.

Oamenii de marketing digital se confruntă cu noi provocări în fiecare an. Interacțiunea dintre companii și potențialii lor clienți evoluează pe măsură ce dispozitivele, aplicațiile și platformele de social media sunt disponibile.

Sfârșitul deceniului a adus momentul, pentru a rezuma, ce are această industrie în continuă schimbare pentru 2020.

Iată trei tendințe de marketing digital după care să vă țineți în acest an.

1. Căutare vocală plătită

Publicitatea de căutare vocală a apărut pe radarele majorității marketerilor de ceva vreme. Cu toate acestea, utilizarea boxelor inteligente și a asistenților vocali a câștigat impuls în ultimii doi ani.Deci, adoptarea strategiilor de marketing digital pentru a crește prezența afacerilor dvs. în căutările vocale va deveni în curând o necesitate:

  • În 2019, Amazon a susținut că a vândut peste 100 de milioane de dispozitive Alexa, în timp ce Google prezice că Google Assistant va ajunge în curând la un miliard de dispozitive.
  • Cel puțin 20% din căutările mobile se efectuează cu ajutorul asistenților vocali.
  • Se prezice că 50% din toate căutările vor fi bazate pe voce anul acesta.

Și nu uitați de avantajele căutării vocale plătite pentru întreprinderile locale și site-urile de comerț electronic:

  • 75% dintre persoanele care dețin un difuzor inteligent efectuează săptămânal o căutare a unei afaceri locale, iar 53% dintre ei o fac în fiecare zi.
  • Mai mult de 20% din comenzile bazate pe voce sunt destinate alimentelor.
  • Se preconizează că achizițiile bazate pe voce vor crește la 40 de miliarde de dolari în 2022.

Sursa statisticilor menționate mai sus: QuoraCreative

Dar cum poate afacerea dvs. să profite de această nouă nișă publicitară?
Prin stabilirea unei strategii solide de optimizare a motorului vocal. Pentru a merge înainte de joc, trebuie să înțelegeți cum publicul dvs. își pune întrebări. Vezi detaliile de mai jos.

Adaptați tonul conținutului scris: Cuvintele de întrebare sunt răspândite printre interogările de căutare. Adică, cum, când, cine, unde, când și de ce. Majoritatea oamenilor folosesc cuvinte cheie bazate pe întrebări atunci când implementează căutarea vocală. Așadar, adăugarea acestor cuvinte la conținutul dvs. scris vă poate pune rapid în centrul atenției.
Concentrați-vă pe cuvintele cheie cu coadă lungă: atunci când întreabă difuzoare inteligente și asistenții vocali, utilizatorii tind să vorbească natural. Acesta este motivul pentru care căutările vocale tind să fie mai specifice. În loc să folosească „hotel ieftin în Vermont”, o persoană ar căuta „Care este cel mai ieftin hotel de patru stele din Vermont?” – utilizarea cuvintelor cheie cu coadă lungă vă va permite să vă poziționați mai bine pentru căutările vocale.

Utilizați Marcarea schemelor / Schema Markup: vă permite să contextualizați conținutul dvs. și vă ajută motoarele de căutare să înțeleagă exact despre ce este vorba.
Guy Sheetrit, CEO și co-fondator al Over SEO Top, a prezis importanța crescândă a căutărilor vocale anul trecut. Întrebat despre tendințele SEO pentru viitorul apropiat într-un interviu pentru Brandwatch, el a menționat că,

„Creșterea combinată a căutării vocale și capacitatea Google de a furniza un răspuns specific unei interogări de căutare … va avea un impact semnificativ asupra expunerii site-ului dvs. web.”

Acest lucru s-a transformat lent, dar sigur într-o realitate. Și popularitatea mereu în creștere a boxelor inteligente o va face mai răspândită pe măsură ce trece timpul.

2. Conținut interactiv

Cu toții am auzit zicala „Conținutul este rege”. Și da, postările informative pe blog, copia criminală sau postările pe rețelele de socializare ar trebui să fie în continuare părți cheie ale strategiei de marketing de conținut. Cu toate acestea, acestea sunt treptat depășite de conținut interactiv. Și are sens.

Într-o lume în care suntem bombardați de informații la dreapta, la stânga și la centru, publicul a devenit din ce în ce mai solicitant cu privire la tipul de conținut pe care sunt dispuși să îl consume. Se așteaptă ca conținutul să fie atractiv, relevant și accesibil prin orice dispozitiv pe care îl folosesc. Și se așteaptă ca acest lucru să fie 100% din timp.

L-am întrebat pe Shreetit despre impactul conținutului interactiv despre care a spus: „Dacă nu optimizați strategia de marketing digital cu conținut interactiv, pierdeți deja clienți.”

El a afirmat: „Pentru ca orice afacere să reușească în 2020, trebuie să țină pasul cu ceea ce își doresc utilizatorii. Iar conținutul interactiv este unul dintre cele mai inovatoare moduri de a consuma informații. ”

Folosim conținut interactiv de ceva vreme. Gândiți-vă la chestionare online, sondaje și jocuri sociale.

Cu toate acestea, pe măsură ce tehnologia avansează, la fel și modul în care utilizatorii vor să experimenteze lumea. Investiția de timp și bani în încorporarea de formate interactive în strategia dvs. de marketing digital poate avea profituri extraordinare. Pentru a face acest lucru, includeți câteva infografii interactive, cărți albe, studii de caz sau cărți electronice.

Dar de ce conținutul interactiv este o tendință pentru începutul noului deceniu? De ce ar trebui să investești în conținut interactiv acum?
Pentru început, s-a dovedit că are impact pozitiv asupra KPI. Conținutul interactiv ajută la creșterea gradului de conștientizare a mărcii și a conexiunii sale cu utilizatorii prin experiențe de marcă.

Pentru că este imersiv. Perspectivele care se angajează cu un brand prin conținut interactiv tind să petreacă mai mult timp pe site-ul unei companii.
De asemenea, crește vizualizările paginii, stimulând valorile de implicare, crește timpul pe site și scade rata de respingere.

Nu v-am convins încă? Consultați aceste cifre:

  • Conținutul interactiv generează dublul conversiilor în comparație cu conținut pasiv.
  • Peste 90% dintre perspectivele B2B preferă conținutul interactiv decât cel static.
  • Este cu 93% mai eficient decât conținutul static.

În epoca 2.0, în care durata medie de atenție a utilizatorilor este de opt secunde sau mai puțin, menținerea potențialilor clienți angajați poate părea o sarcină herculeană.

Consumatorii sunt expuși la atât de mult conținut de marcă, încât poate fi aproape imposibil să ieși în evidență de concurenții tăi.

Vestea bună este că nu trebuie să fie. Planificarea și punerea în aplicare a unei strategii de conținut interactiv vă pot ajuta să traversați podul, închizând efectiv decalajul dintre traficul către site-ul dvs. și conversii.

3. Publicitate TikTok

TikTok nu este nou. Totuși, popularitatea sa în creștere este. A fost lansat pe piața internațională în 2017, iar anul trecut a preluat musical.ly. O mișcare inteligentă care și-a ușurat drumul către piața adolescenților.

Dar despre ce este exact această aplicație socială?

Conceptul este destul de simplu. Utilizatorii pot crea videoclipuri scurte și le pot edita pentru a adăuga filtre, efecte și alte funcții. Acestea le pot partaja apoi pe platforma TikTok sau pe alte rețele de socializare.

Și credeți-mă, acest concept unic a luat sfera social-media prin furtună:

În octombrie 2018, a fost cea mai descărcată aplicație atât din magazinele de aplicații Apple, cât și din Google, depășind Facebook, Instagram și YouTube în întreaga lume.
Acesta a fost descărcat de 188 de milioane de utilizatori la nivel global în primul trimestru al anului 2019. Aceasta reprezintă o creștere de 70% față de anul precedent.

În prezent, are peste 500 de milioane de utilizatori activi în întreaga lume.
66% dintre utilizatori au sub 30 de ani, iar 40% dintre aceștia au între 25 și 30 de ani.

Este disponibil în 75 de limbi și 150 de țări.

Potențialul de informare pentru această aplicație este enorm. Dacă doriți să beneficiați de ceea ce TikTok are de oferit, vă sugerez să luați în considerare următoarele tactici.

Creați un cont TikTok pentru marcă

Dacă creați un cont de marcă, puteți profita de provocările hashtag. Acestea sunt extrem de populare în cadrul platformei și vă vor oferi șansa de a folosi conținutul generat de utilizator. Acest tip de conținut a devenit de neprețuit în lumea de marketing de astăzi și este un mod aproape nepriceput de a ajunge la publicul tău. Nu mai vorbim de formatul lui TikTok are un potențial imens de viralitate. Un alt mod de a crește prezența mărcii dvs. este folosind lentile de marcă. Acestea sunt echivalentul filtrelor 3D ale Snapchat sau Instagram. Cu TikTok, brandul dvs. poate crea, de asemenea, postări cu 2D și Realitate Augmentată (AR). Aceste filtre aduc un nivel semnificativ de implicare a utilizatorilor, permițând publicului dvs. să interacționeze activ cu produsele dvs.

Partener cu un influencer – cineva care are deja o audiență consacrată
În acest caz, trebuie să vă asigurați că demografia și tipul lor de conținut coincid cu publicul și marca dvs. țintă. De asemenea, trebuie să evaluați valorile de angajare pentru a vă asigura un parteneriat de succes.

Utilizați caracteristicile sale publicitare plătite

TikTok a introdus funcția de anunțuri licitate la începutul acestui an, iar în prezent are un singur tip de anunț – anunțul video integrat. Platforma vă permite să direcționați aceste anunțuri în funcție de vârstă, sex și locație geografică (la nivel de stat). Și, dezvoltatorul a declarat că în curând va fi disponibilă mai multă segmentare granulară. Puteți crea, de asemenea, audiențe personalizate adăugând manual o listă CRM, precum și o listă albă sau publicități specifice pentru lista neagră. „De îndată ce am realizat potențialul TikTok, am știut că este o aplicație care poate adăuga o valoare enormă oricărei strategii de marketing”. Tip. „Nu aș fi surprins dacă TikTok schimbă lumea marketingului digital în întregime și sfârșește să-l strângă pe Snapchat.” De asemenea, el a spus că este o modalitate sigură de a câștiga o piesă în adolescență și în domeniul demografic de vârstă universitară. Dacă sunteți publicul dvs. țintă, aceasta este comanda rapidă pentru a vă îmbunătăți expunerea.

Pentru a rezuma totul …

Nu ține cont de continuă evoluție a industriei de marketing digital. Lucrurile tind să se schimbe la căderea unei pălării. Cu toate acestea, dacă rămâneți la curent cu tendințele și urmăriți ceea ce bâzâie experții, puteți să fiți la curent cu strategia de marketing digital a afacerii voastre. Adaptarea acestuia la mediul online în schimbare pentru a beneficia de marca voastrp. este esențială pentru a rămâne în fața concurenților.