Într-un comunicat, compania Uber Eats a anunțat că își va încheia activitatea începând cu data de 3 iunie pe teritoriul României.
„După doi ani în care am desfăşurat parteneriate cu restaurantele locale pentru a oferi servicii de livrare de mâncare convenabile şi de încredere, am luat decizia dificilă de a sista serviciile Uber Eats în România, începând de miercuri, 3 iunie. Deşi ne pare rău că Uber Eats nu va mai fi disponibil în România, susţinem în continuare comunităţile noastre din această regiune prin serviciile de comenzi de curse cu Uber. În momentul de faţă prioritatea noastră este să minimizăm impactul asupra colaboratorilor noştrii – restaurantele partenere, curierii parteneri şi clienţii ce ne-au susţinut în această perioadă.
Deși ne pare rău că Uber Eats nu va mai fi disponibil în România, susținem în continuare comunitățile noastre din această regiune prin serviciile de comenzi de curse cu Uber. În momentul de față prioritatea noastră este să minimizăm impactul asupra colaboratorilor noștrii – restaurantele partenere, curierii parteneri și clienții ce ne-au susținut în această perioadă.
Cu această ocazie dorim să mulțumim pentru susținere întregii comunități Uber Eats din România, de la parteneri la utilizatori. ” – se arată în comunicatul Uber Eats către utilizatorii din România.
”Aceste decizii fac parte din strategia Uber de a se plasa pe locul 1 sau 2 pe toate pieţele pe care activează Uber Eats, punând accent pe investiţiile în anumite ţări şi renunţarea la altele. Pieţele vizate de actuală măsură au o contribuţie de 1% în volumul brut total al comenzilor şi 4% pierderile la nivel EBIDTA din primul trimestru. Urmare a strategiei noastre, vom reinvesti economiile realizate în pieţele prioritate unde ne aşteptăm la randamente mai bune”, arată un comunicat Uber.
Compania americană a intrat pe piața livrărilor de mâncare din România în vara anului 2018, având 100 de restaurante partenere în București, iar în ultimul trimestru al anului 2019 Uber Eats colabora deja cu peste 700 de afaceri din România, de tip: localuri mici, afaceri de familie, lanțuri de restaurante importante, restaurante mari.