Variante de text ancorară: cheia dvs. pentru a conecta diversitatea profilului

0
291
Variante de text ancorară- cheia dvs. pentru a conecta diversitatea profilului

Variația textului de ancorare este una dintre cele mai bune metode de a spune lui Google despre ce este vorba despre o anumită pagină web. Acesta este utilizat pentru a ajuta cititorii să găsească mai multe informații despre un subiect și, de asemenea, factori în clasarea paginilor web. Deși este un instrument excelent, poate însemna căderea eforturilor dvs. de SEO dacă nu este folosită corect.

Mulți oameni au încercat (și încă încearcă) să manipuleze rezultatele căutării. Un mod de a face acest lucru este să faceți legătura pe un anumit text de ancorare, în încercarea de a clasifica cuvântul sau fraza specifică. Din păcate pentru acești oameni, dar, din fericire, pentru cei care o facem corect, nu mai suntem în vremurile vechi de SEO și aceste tipuri de tehnici de pălărie neagră nu mai funcționează. De fapt, este probabil să fiți penalizat.

Unul dintre cele mai bune moduri de a rămâne în afara unei pedepse este practicând diversitatea legăturilor. Există multe modalități de a face acest lucru – puteți încerca conectarea de la diverse extensii de domeniu, diferite autorități de domeniu și folosind un amestec de legături „follow” și „nofollow”. Cu toate acestea, de dragul acestui articol, vreau să mă concentrez în mod specific asupra diferitelor texte de ancorare.

De ce să variați textul de ancoră?

Pentru că. Google…

Acesta este răspunsul simplu, dar să mergem un pic mai în profunzime. Google se uită la profilul dvs. de legătură atunci când decide modul în care vă puteți clasifica paginile web. O parte din profilul dvs. de legătură implică textul de ancoră utilizat pentru a face link către site-ul dvs. web.

Deci, ar trebui să aveți un anumit text ancoră care vorbește despre paginile dvs. web, nu? Un fel de.

Utilizarea unui anumit text de ancorare este în regulă, dar când începeți să utilizați același text de ancorare, Google va deveni suspect. Acest lucru va face ca profilul dvs. de backlink să pară nefiresc și va duce probabil la un nivel mai scăzut al căutării, dacă nu la o penalizare Google.

Când faceți legătura cu site-ul dvs. web, trebuie să variați textul de ancoră. Legăturile naturale vor proveni din diverse texte de ancorare, deoarece webmaster-urile leagă diferit. Nu există nicio modalitate în care toate site-urile web s-au reunit și au decis să se conecteze la site-ul dvs. web din același text de ancoră. Google știe acest lucru, motiv pentru care veți merge pe drumul unei sancțiuni Google dacă nu încorporați diversitatea.

Folosind coada lungă în variațiile de text ancoră

Deci, cum alegeți variantele de tip ancoră? Există multe modalități de a face acest lucru, dar vă voi arăta unele care vor păstra semnificația textului dvs. de ancorare pentru a vă ajuta cel mai bine cu SEO. Primul este amestecarea în cuvinte cheie cu coadă lungă cu textul de ancoră corespunzător.

Exemplu

Să folosim expresia cuvântului cheie „ancora text” ca exemplu. În loc să faceți legătura cu acea frază exactă, utilizați următoarele variante de coadă lungă:

„Folosind variații ale textului de ancorare din profilul de backlink”

„Cum să vă modificați textul de ancoră pentru o mai bună diversitate de legături”

„Cât de importante contează variațiile textului în profilul dvs. de legătură”

Le-am făcut doar pe acestea, dar puteți vedea cum folosim cuvântul cheie potrivit potrivire într-un text de ancoră cu coadă lungă. Google va vedea în continuare textul principal de ancorare și va ține cont de acest lucru, dar aveți, de asemenea, o variantă pentru a arăta un profil de legătură naturală (și nu pentru crearea de legături artificiale).

Utilizarea cuvintelor cheie LSI

Exemplele de mai sus le-am făcut doar din mers, dar puteți obține mai multe tehnici dacă doriți să modificați textul de ancoră și să vă asigurați că păstrați semnificația termenului pe care încercați să-l clasificați. Ce vreau să spun prin asta?

Uneori, oamenii aleg pur și simplu variații de text care consideră că sunt similare. În timp ce pot fi similare în formulare, acestea nu pot fi similare în sens. Și da, face diferența. Termenul „variație text ancoră” și „text ancorare potrivire exactă” conțin același cuvânt cheie, dar vor întoarce rezultate foarte diferite atunci când căutați pe Google.

Acolo intră în joc cuvintele cheie LSI. LSI reprezintă o indexare semantică latentă și este un termen folosit pentru a descrie cuvinte cheie pe care Google consideră că sunt similare între ele. Și hei, dacă Google spune că sunt similare, atunci sunt (din moment ce Google este cel care stabilește unde se clasează).

Puteți găsi cuvinte cheie LSI în mai multe moduri. Utilizați un generator de cuvinte cheie online LSI sau accesați contul dvs. Google AdWords și căutați variații specifice de cuvinte cheie în campania dvs. publicitară. De asemenea, puteți, pur și simplu, să vă folosiți termenul principal Google și apoi să consultați partea de jos a paginii pentru căutări similare sugerate de Google.

Folosind ultima sugestie menționată mai sus, am găsit următoarele cuvinte cheie LSI pentru „varianta de ancorare a textului”:

„Cum să creezi text de ancoră”

„Cele mai bune practici de tip text”

„Generator de text ancoră”

Acest lucru înseamnă că puteți utiliza toate aceste trei pentru a face link către aceeași pagină web și Google le veți vedea ca aceleași sau similare, fără a vă sancționa pentru că utilizați „exact” același text de ancoră. Are sens?

Cuvânt final pentru variația textului ancoră

Există o serie de tehnici și strategii disponibile în ceea ce privește SEO, dar construirea unui profil de legătură diversă este unul dintre cele mai mari impacturi. Chiar și în contextul diversificării textului de ancoră, există mai multe strategii, după cum puteți vedea. De exemplu, puteți adăuga sfaturi, cum ar fi izolarea structurii de text ancoră pentru a vă asigura că este diversă. Fără a merge prea departe și a adăuga un strat de confuzie, cred însă că veți obține principalul punct care este că trebuie să vă modificați textul de ancoră. Făcând acest lucru, creați un profil de legături divers care o să îi arate lui Google legăturile dvs. vin în mod natural și nu sunteți implicat în nicio schemă de creare de linkuri.