Veniturile Coca-Cola scad cu 33%, dar compania consideră că cererea este în regulă ținând cont de blocajele care sunt la nivel internațional

0
41
Veniturile Coca-Cola scad cu 33%, dar compania consideră că cererea este în regulă ținând cont de blocajele care sunt la nivel internațional.

Coca-Cola a anunțat marți cea mai mare scădere a veniturilor trimestriale în cel puțin 25 de ani, dar compania consideră că cererea se va îmbunătăți pe măsură ce blocajele globale se ridică, relatează cnbc.

CEO James Quincey a spus într-o declarație că compania consideră că cel de-al doilea trimestru va fi probabil cel mai provocator al anului.

Acțiunile companiei au crescut cu aproximativ 1% în comerțul cu premarketuri.

Iată ce a raportat compania în comparație cu ceea ce se aștepta Wall Street, pe baza unui sondaj efectuat de analiști de Refinitiv:

Câștigul pe acțiune: 42 de cenți, ajustat, vs. 40 de cenți așteptați
Venituri: 7,2 miliarde dolari față de 7,2 miliarde dolari așteptați

Coke a raportat un venit fiscal net din trimestrul al doilea de 1,78 miliarde USD, sau 41 de cenți pe acțiune, în scădere de la 2,61 miliarde dolari, sau 61 cenți pe acțiune, un an mai devreme.

Excluzând articolele, gigantul băuturilor a obținut 42 de cenți pe acțiune, depășind 40 de centi pe acțiune așteptați de analiștii chestionați de Refinitiv.

Vânzările nete au scăzut cu 28%, până la 7,2 miliarde de dolari, conform așteptărilor. Veniturile organice, care elimină impactul monedei, achizițiilor și cesiunilor, au scăzut cu 26% în trimestru.

Volumul carcasei unității globale a scăzut cu 16%, deși tendințele de volum au arătat semne de îmbunătățire secvențială, deoarece ușor se ridică blocajele globale. După plonjarea cu 25% în aprilie, volumul unității a scăzut cu doar 10% în iunie. Până în iulie, volumul a scăzut cu cifrele medii. Compania a atribuit modificarea îmbunătățirilor sale în afara vânzărilor la domiciliu, care de obicei reprezintă aproximativ jumătate din veniturile sale și a vânzărilor susținute și mai mari pentru băuturile sale la domiciliu.

Volumul băuturilor răcoritoare spumante a scăzut cu 12% în trimestru. Denumirea brandului Coke a înregistrat o scădere a volumelor cu 7%, iar cererea pentru Coca-Cola Zero Sugar, care sporise vânzările mărcii în ultimele trimestre, a scăzut cu 4%.

Dar alte segmente de băutură au fost lovite și mai tare. Volumul de ceai și cafea a scăzut cu 31%, în mare parte din cauza închiderilor temporare ale aproape toate cafenelele din Europa de Vest. Apa, apa carbogzificată și băuturile sportive au înregistrat o scădere a volumului cu 24%. Volumul de suc, lactate și băuturi pe bază de plante a scăzut cu 20%.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here