Youtube – ajutor pentru IMM-uri – Partea a II-a

0
75
Youtube – ajutor pentru IMM-uri – Partea a II-a

3. Creșteți venituri prin AdSense

În afară de a deveni popular pe partea de afaceri a YouTube, puteți genera și o anumită sumă pentru afacerea dvs. prin AdSense de la YouTube. Aproape fiecare YouTuber cu normă întreagă câștigă mult mai mulți bani decât majoritatea oamenilor cu venituri medii. Veniturile din anunțurile YouTube au ajuns la 4,7 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, în creștere cu 31% față de anul trecut. Cu toate acestea, toate sectoarele au fost afectate în mod diferit de eventuala modificare a cheltuielilor publicitare.

Acest lucru se poate realiza atunci când canalul dvs. are suficientă bază de spectatori. În primul rând, un spectator ar vedea anunțul videoclipului sau al companiei dvs. prin intermediul videoclipului oricărui alt canal și ar face clic pe el. Cu toate acestea, va trebui să plătiți o sumă mică de venit pentru aceasta. Iată un scenariu ideal.

După ce a făcut clic, vizualizatorul va continua cu videoclipul dvs. și îl va viziona. Cu toate acestea, dacă ați adăugat deja unele anunțuri de la alți creatori de conținut, atunci spectatorul dvs. le-ar urmări și ele în acest proces.
Cu fiecare clic pe acele reclame, veți câștiga bani.
Nu sună cu adevărat masiv, nu? Dar, dacă mai mult de un milion de persoane vă urmărește videoclipurile în mod regulat, atunci, prin AdSense, puteți câștiga cu siguranță niște bani buni.

Sfat

Descoperă categoriile de videoclipuri generate de bani pe YouTube și încearcă să le notezi cu conținutul companiei tale, astfel încât să nu ratezi acei dolari AdSense.

4. Căutați inspirație de la companiile standard și de la canalele lor de pe YouTube

Aproape fiecare companie populară sau foarte consacrată are propriul său canal YouTube. Vedeți canalele YouTube de la Y Combinator, TED, Skillshare, Gary Vaynerchuk și Neil Patel. Acestea sunt o grămadă de canale foarte populare orientate spre afaceri, din care merită să vă inspirați. Deci, dacă le urmăriți, atunci veți putea obține o mulțime de informații despre strategiile și campaniile de marketing.

Acest lucru vă poate ajuta să aflați mai multe despre aspectele cruciale ale afacerii și să veniți cu propriile idei și auto-branding care pot stimula creșterea organizației dvs.

Sfat

YouTube este o platformă cu tendințe mari, în care creatorii urmează mai multe modele pentru a-și aduce videoclipul în slotul „Trending”. În timp ce aceștia vă pot ajuta în mod eficient, rămânerea originală în căutarea dvs. vă poate sculpta o nișă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here