YouTube pentru companii pe timp de pandemie – Partea a III-a

0
75
YouTube pentru companii pe timp de pandemie – Partea a III-a

5. Păstrează-ți conținutul în viață prin reutilizarea YouTube

Înainte de a ne atinge COVID-19, toate companiile erau pe calea lor obișnuită către crearea conținutului lor de marketing în mai multe formate, cum ar fi bloguri, infografii, videoclipuri, cărți electronice și multe altele. Cu toate acestea, acum este momentul să reutilizați tot conținutul sau videoclipurile pe care le-ați creat anterior și să le utilizați pentru a revendica în mod agresiv spațiul de afaceri YouTube pentru industria dvs.

Nu trebuie să vă pierdeți din nou timpul pe același proiect și să-l utilizați pe un alt canal sau loc pentru a ajunge la publicul țintă rapid și ușor.

Pentru reutilizare, puteți utiliza patru formate diferite, care sunt – serii video, infografice, podcast-uri și prezentări. Această abordare vă va ajuta să vă mențineți publicul implicat în lucrări, ceea ce, la rândul său, vă poate ajuta să câștigați un public și clienți noi.

Sfat

Redirecționând conținutului vechi pentru conversie în videoclipuri YouTube nu numai că îți economisește timpul, ci și te menține într-un mod în care poți să transformi conținut bun și să-l postezi în mod consecvent.

6. Faceți uz de marketingul YouTube influencer

Pe baza abordării bugetului dvs. de marketing, puteți căuta Marketing Influencer și frânghie în YouTubers pentru a vă promova produsele / serviciile prin videoclipurile lor. În acest fel, ați putea fi capabil să câștigați o afacere prin intermediul bazei lor fidele de fani.

Mai mult decât atât, dacă activați secțiunea de comentarii a videoclipurilor dvs. și sunteți activ cu interacțiunea, afacerea dvs. ar putea să obțină câțiva clienți potențiali activi pentru potențialii clienți care doresc să se angajeze în oferta dvs. de afaceri.

Sfat

Marketingul pentru influenceri este martor la microinfluenceri care fac valuri. Deci, luați în considerare utilizarea acestei oportunități.

Ce mai contează?

Odată ce v-ați creat canalul YouTube al companiei, trebuie să vă concentrați pe optimizarea și creșterea acestuia. Iată câteva dintre casetele de selectare pe care trebuie să le bifați:

  • Un trailer al canalului este o modalitate excelentă de a întâmpina vizitatorii noi care vă întâlnesc canalul pentru prima dată. Vor ști instantaneu la ce videoclipuri să se aștepte.
  • Aflați lungimea videoclipului care funcționează pentru afacerea dvs. Videoclipurile prea scurte sau prea lungi pot distruge creșterea canalului chiar înainte de a-l cunoaște.
  • Arta canalului este crucială și poate funcționa pentru a atrage noi urmăritori pe canalul dvs. și pentru a face o impresie de durată..
  • Pentru a oferi canalului dvs. o creștere a vizibilității, promovarea cu plată vă poate ajuta întotdeauna.
  • Creșterea organică. Tot ce trebuie să faceți este să continuați să produceți videoclipuri de înaltă calitate, relevante pentru afacerea dvs. și publicul acesteia.

Concluzie

Este adevărat că acest virus a avut un impact puternic pe diferite segmente din industria afacerilor. Întreprinderile caută acum să descopere pașii și răspunsurile posibile pentru a atenua riscurile în aceste incertitudini. După cum se vede, YouTube este o platformă excelentă pentru a vă dezvolta afacerea, în special în perioada COVID-19. Deci, nu mai așteptați să crească iarba și creați un canal pe site și începeți să lucrați la el astăzi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here