12 strategii de marketing retail pe care nu trebuie să le ignorați

0
3165
12 strategii de marketing retail pe care nu trebuie să le ignorați

Strategiile excelente de marketing retail fac o diferență mare pentru întreprinderile mici. Conform Statista, comerțul online cu amănuntul va crește constant până în 2023.

Obținerea dreptului de marketing cu amănuntul este importantă.

12 strategii de marketing cu amănuntul/ retail importante pentru o companie

Strategii de marketing retail pe care le puteți utiliza

Obținerea numărul de telefon al consumatorului

Ellen Sluder este VP-ul de marketing la RingBoost. Ea spune că utilizarea mai multor metode tradiționale funcționează excelent. „Obținerea unui număr de telefon propriu al clientului este o modalitate excelentă pentru întreprinderile de retail să iasă în evidență și să se conecteze mai bine cu clienții.”

Este o modalitate bună de a vă pune amprenta într-o lume digitală.

Utilizați Realitatea augmentată

În funcție de industria în care vă aflați, realitatea augmentată este una dintre marile tendințe din acest an. Dacă vindeți mobilă sau sunteți design de interior, aceste aplicații pot plasa modele 3D chiar în fața clienților.

Mențineți semnalizarea simplă

Există alte mari strategii de marketing cu amănuntul care vă pot ajuta micile afaceri să iasă în evidență, iar aceasta ține de imaginea pe care o afișați în mediul online, Nu vă duceți într-o direcție fancy. Fonturile curate și clare atrag atenția, iar acest sfat trebuie să îl aplicați și în cazul unui magazin fizic.

Carduri Cadou

Stacy Caprio – fondatorul Growth Marketing „Trimiteți – le clienților un card cadou de 5 $ sau 10 $ cu o reducere pe mail pentru un magazin de vânzare cu amănuntul care are produse de peste 20 USD. Aceasta este o modalitate excelentă de a face clienții să se simtă speciali ”, scrie ea.

Concentrați-vă pe calea de atac

Afișele din fața magazinului Nifty sunt importante pentru o bună comercializare cu amănuntul. La fel este ceea ce se află în fața vitrinelor magazinului. Menținerea bordurii curățate impresionează oamenii. La fel și un panou sandwich cu mesajul potrivit.

Ofertă pentru evenimente gazdă

Lexie Smith, fondator, THEPRBAR Inc. a furnizat trei strategii excelente de marketing cu amănuntul. „În cadrul evenimentului, oferiți un discount exclusiv pentru participanți.”

Colaborați cu alte companii pe un pop up

Lucrați împreună cu un brand complementar pentru a realiza un eveniment pop up. Acestea sunt temporare prin natură. Și trebuie să căutați un spațiu unic care să îl faceți să funcționeze.

Alăturați-vă unui director local sau online cu reduceri

Caprio explică modul de a profita la maximum de acest gen: „Dacă ceva hiper-local nu există, testează un site cum ar fi Groupon pentru a atrage o mulțime nouă.”

Luați în considerare marketingul cross-media

„Acest lucru poate fi la fel de simplu ca adăugarea de coduri QR la cataloagele sau cărțile dvs. poștale”, scrie Chris Biscuiti de la Minuteman Press. „Sau puteți crea un hashtag și să îl includeți pe materialele dvs. de marketing pentru a crea mai multă conștientizare și implicare.”

Creați un program unic de recompensă pentru recenzie

Nikola Baldikov, Digital Marketing Manager la Brosix, oferă un spin interesant pe vechiul standby, program de recompense.

„Recent am avut mare succes la crearea unui program de recompensare a clienților atunci când își împărtășesc părerea despre produsul nostru pe site-urile de recenzie”, scrie el.

„Gândul nostru este că clienții potențiali caută informații fiabile direct de la utilizatori.”

Pârghia jargonului Local

Un ton conversațional se vinde. Veți atrage și mai mulți oameni atunci când alegeți jargonul din respectiva localitate.

Nu uitați strategiile de marketing cu amănuntul Omnichannel

În cele din urmă, nu uitați importanța comerțului cu amănuntul din magazinele fizice deoarece este viu și dă lovituri. Este o mare parte din tendința omnichannel, prin care clienții compară online și fac cumpărături în locații fizice.