Un agent extern de vanzari merge acolo unde este perspectiva. Ei au intalniri si calatoresc in locatiile clientului pentru a se intalni fata in fata cu ei si pentru a crea credibilitate. Ei nu au un program fix chiar daca intreprinderile lor au. Totusi pe cealalta parte a monedei, agentii de vanzari din interior pot fi cel mai bine definiti ca oameni care lucreaza la birou sau la domiciliu. Vanzarile in interior pot urmari radacinile la ceea ce odata se numea telemarketing.
Tehnologii digitale
Desi tehnologiile digitale cum ar fi e-mailurile si videoconferintele au determinat echilibrul spre vanzarile interne si au distrus distinctia dintre cele doua intreprinderi mici, in special, inca mai vad nevoia de a construi relatii fata-in-fata.
Iata 5 sfaturi utile de vanzari:
Definiti-va obiectivele
Trebuie sa stiti unde este linia de start pentru a stabili unele puncte de referinta. Daca aveti o idee buna despre cati clienti noi aveti nevoie și daca definiti si intervalul de timp, puteti dezvolta strategii de la acel punct de pornire.
Iata o formula rapida pe care o puteti folosi. Daca inmultiti numarul de clienti cu pretul de vanzare a ceea ce vindeți, veti obtine o cifra pentru veniturile pe care ar trebui sa le aveti.
Intelegeti produsul dvs.
Este destul de logic si normal, daca dvs. nu va cunoasteti produsul, cum ar putea consumatorii sa empatizeze cu el si sa-l cumpere? Lucrand in nisa respectiva inseamna ca va trebui sa aveti niste insight-uri despre industria respectiva per ansamblu. Doar cunoscand numele produsului si cateva etichete pe care le foloseste departamentul de marketing nu va fi suficient.
Va trebui sa cautati amanuntit si sa veniti cu niste specificatii sau valori care sa va distinga produsele si serviciile de concurenta. Puteti chiar sa discutati cu oamenii din departamentele de inginerie sau de asamblare pentru a obtine niste informatii veridice.
Vindem nevoilor lor
Efectuarea vanzarii este buna – insa intelegerea nevoilor clientilor dvs. inseamna ca veti putea sa efectuati mai multe vanzari si mai potrivite. Daca va faceti timp pentru a le pune cateva intrebari, veti putea sa le intelegeti nevoile si sa le indepliniti. Consumatorul este intotdeauna cel mai important, iar in functie de business pe care-l aveti, trebuie sa stiti sa-i cereti parerea si sa i-o si respectati.
Fiti placut
Una dintre cele mai bune modalitati de a vinde atunci cand este sa cautati conexiuni personale. Fiind carismatic si placut, oamenii se vor simti mai repede confortabili cu dvs., astfel incat sa puteti intelege mai mult despre ceea ce au nevoie.
Ramaneti concentrat
Replicile de vanzari din exterior au multe obiective pe care trebuie sa le atinga si, totodata, clientii sa le vada. Renuntarea la conversatia pe care ati avut-o in sala de mese sau la ceva neplacut care a fost spus in cadrul unei intalniri va va ajuta sa ramaneti in acest moment si sa va concentrati pe ce aveti de facut.