David Solomon, CEO Goldman Sachs: Apple Card este cea mai de succes lansarea a unui card de credit de până acum

0
1559
David Solomon, CEO Goldman Sachs Apple Card este cea mai de succes lansarea a unui card de credit vreodată

La doar două luni după ce Apple Card a devenit disponibil publicului, CEO-ul Goldman Sachs – partenerul bancar al Apple -, David Solomon, a declarat într-un interviu cât de fericit este cu lansarea produsului, spunând că este „cel mai de succes card de credit lansat vreodată.”

Au existat câteva îndoieli cu privire la rentabilitatea Apple Card, Citibank renunțând la un acord cu Apple pentru îngrijorarea față de noul card de credit înainte ca Goldman Sachs să închidă acordul, cu toate că datele arătau că interesul consumatorilor este „remarcabil de mare” și că Apple Card va fi un adevărat succes.

Într-un alt interviu cu CNBC, CEO- ul Goldman Sachs, David Solomon, a împărtășit cât de încântat este cu lansarea Apple Card. El a împărtășit câteva realizări din alte părți ale activității companiei, apoi s-a arătat cu interes asupra lansării Apple Card.

„În trei ani scurți, am strâns 55 de miliarde de dolari în depozite pe platforma Marcus, am generat împrumuturi de 5 miliarde de dolari și am construit o nouă platformă pentru carduri de credit și am lansat Apple Card”, a spus Solomon, adăugând „ceea ce credem că este cea mai de succes lansarea a unui card de credit vreodată. ”

Solomon nu a oferit specificații privind adoptarea Apple Card, dar cererea a fost mare, în timp ce a reușit să își păstreze standardele de subscriere:

„Din august, ne-a bucurat să vedem un nivel ridicat de cerere a consumatorului pentru produs. Din perspectiva operațională și a riscului, am gestionat intrările fără probleme și fără a compromite standardele noastre de subscriere a creditului. ”

Mai mult, Solomon a spus că Apple Card împreună cu eforturile de inovare ale Goldman Sachs, precum „noile generații de platforme electronice în trend” sunt elemente importante ale extinderii„ poziției competitive ”a companiei.

În ziua lansării Apple Card, CEO-ul Goldman Sachs și-a împărtășit optimismul pentru viitorul pe termen lung cu Apple Card.

„Apple Card este mare, dar este și un început. Fără o tehnologie reală moștenită sau o afacere de lungă durată a consumatorului care să apare, suntem poziționați să inovăm, spre deosebire de multe altele din industrie. În deceniile următoare, mă aștept să fim un lider în sectorul nostru de consum, la fel cum suntem în afacerile noastre instituționale și corporative, cu centrarea clienților în tot ceea ce facem.”