Facebook, care ajunge la mai mulți utilizatori decât oricare altă firmă internațională din India, a identificat un nou domeniu de oportunitate pentru a-și extinde tentaculele pe a doua cea mai mare piață de internet din lume, informează techchrunch.
Duminică, jonglerul social a anunțat că s-a asociat cu Consiliul Central al Învățământului Secundar, un organism guvernamental care supraveghează educația în școlile private și publice din India, pentru a lansa un curriculum certificat privind siguranța digitală și bunăstarea online și realitatea augmentată pentru studenți și educatori din țară.
Prin aceste subiecte, Facebook și CBSE își propun să pregătească studenții din învățământul secundar pentru locurile de muncă actuale și emergente și să îi ajute să dezvolte abilități pentru a naviga în siguranță pe internet, pentru a face „alegeri bine informate” și pentru a se gândi la sănătatea lor mentală.
Facebook a spus că va oferi aceste instruiri în diferite faze. În prima fază, peste 10.000 de profesori vor fi instruiți; în al doilea, ei vor antrena 30.000 de studenți. Pregătirea de trei săptămâni cu privire la AR va acoperi elementele fundamentale ale tehnologiei naționale și modalități de a folosi Google Spark AR Studio pentru a crea experiențe cu realitate augmentată.
„Îi încurajez pe profesori și studenți să solicite programele începând cu 6 iulie 2020”, a declarat Ramesh Pokhriyal, ministrul Uniunii Dezvoltării Resurselor Umane din India, într-o declarație.
Facebook în ultimii ani și-a intensificat eforturile pentru a crea conștientizare cu privire la partea bolnavă a tehnologiei, deoarece platforma se confruntă cu utilizarea necorespunzătoare a propriilor sale servicii în țară. Anul trecut s-a asociat cu platforma Reliance Jio a gigantul Telecom – în care va investi în cele din urmă 5,7 miliarde de dolari – pentru a lansa „Digital Udaan”, „cel mai mare program de alfabetizare digitală” pentru utilizatorii de internet din prima țară. India este cea mai mare piață pentru Facebook după numărul de utilizatori.
Ghidul Instagram pentru construirea de obiceiuri digitale sănătoase, dezvoltat în colaborare cu Jed Foundation și Young Leaders pentru cetățenie activă, își propune să ajute tinerii să înțeleagă mai bine „spațiul socio-emoțional” în care operează și să se angajeze în conversații de sănătate.
„Sunt mândru să împărtășesc faptul că CBSE este singurul consiliu care a introdus modulele de siguranță digitală și bunăstare online, set de instrumente Instagram pentru adolescenți și realitate augmentată. Incorporarea tehnologiei și siguranței digitale în programa școlară va asigura studenților nu numai că obțin cunoștințe pentru a reuși în economia digitală, ci și învățarea și colaborarea într-un mediu online sigur ”, a declarat Manoj Ahuja, președintele CBSE, într-o declarație.
Anunțul de astăzi acoperă o săptămână remarcabilă în India, care a început cu New Delhi blocând aproape 60 de servicii dezvoltate de firmele chineze din motive de securitate cibernetică. TikTok, unul dintre serviciile afectate de ordinul Indiei, a identificat cea de-a treia cea mai mare economie din Asia ca cea mai mare piață din afara Chinei.
Serviciul, condus de gigantul chinez ByteDance, ajunge la peste 200 de milioane de utilizatori în India, majoritatea locuind în orașe mici și orașe. TikTok a început să lucreze cu zeci de creatori de conținut și firme din India anul trecut pentru a-și popula serviciul video de formă scurtă cu videoclipuri educative.