O companie canadiană care încearcă să vândă semințe de ceapă a fost surprinsă să constate că Facebook i-a respins reclama. Surpriza mai mare a venit din cauza motivului: Facebook a declarat că imaginea însoțitoare era „în mod evident sexuală”, relatează BBC.
Cu toate acestea, nu a fost implicat niciun model puțin îmbrăcat. În schimb, anunțul a arătat ceapă întreagă într-un coș, împreună cu ceapă feliată în față. Jackson McLean de la New York, Gaze Seed Co. explică faptul că „formele rotunde erau unele lângă altele și asta a dus la atingerea unui declanșator”.
Cu alte cuvinte, algoritmul Facebook a văzut ceva riscant într-un coș perfect inocent de ceapă. Compania a făcut apel la eroare, iar Facebook a făcut o privire rapidă – cu simțul umorului. „Folosim tehnologie automată pentru a menține nuditatea în afara aplicațiilor noastre, dar uneori nu cunoaște o ceapă de la Walla Walla, bine, știi”, spune o declarație a șefului de comunicare al Facebook Canada, Meg Sinclair. „Am restaurat anunțul și ne pare rău pentru problemele companiei.”