Metode pentru a va diferentia in piata locala

0
1558
afaceri mici

Una dintre cele mai bune modalitati de a crea relatii cu comunitatile locale si cu potentialii clienti este de a dezvolta o strategie care sa fie observata pe pietele din nisa dvs.

Recunoasterea brand-ului dvs. in cercurile de afaceri poate duce mult spre construirea raportului si deschiderea unor noi oportunitati. Cu toate acestea, nu toate strategiile sunt create egale, mai ales atunci cand vorbim de piete mai mici. Iata cateva metode pentru a fi remarcati pe piata locala:

1. Fiti peste tot online

Creati, revendicati si actualizati toate listele si profilurile de afaceri locale. In plus fata de site-ul dvs. web, asigurati-va ca pastrati o lista de afaceri locale Google actualizata si activa, o pagina Facebook si orice alt site care ofera profiluri locale pentru industria dvs. Cand un utilizator cauta „orasul meu” + „serviciul tau”, asigurasi-va ca puteti fi gasit.

2. Faceti-va cunoscut

Oamenii au mai usor incredere intr-o companie atunci cand stiu cine este in spatele cortinei. Cu cat au mai mult incredere in dvs., cu atat vor fi mai probabil sa va cumpere serviciul/produsul. Deci, asigurati-va ca iesiti in comunitate, introduceti-va si interactionati cu ceilalti. Daca plasati anunturi locale, va recomandam sa adaugati si o fotografie despre dvs.

3. Mostre

Intr-o mica piata locala, oferirea de mostre gratuite ale produsului dvs. (daca este posibil) poate face minuni. Exista un producator local de ciocolata cu care am lucrat si care a folosit aceasta strategie in mod eficient. Ei au angajat doi studenti pentru a distribui mostrele de ciocolata, impreuna cu o brosura, in unele dintre cele mai aglomerate intersectii ale orasului, la orele de varf.

4. Incurajati recenziile clientilor existenti

Ce masuri ati luat pentru a obtine feedback de la publicul dvs. existent? Daca nu le folositi ca parte a promovorii dvs., atunci pierdeti ocazia de a fi vazut si auzit in comunitatea dvs. locala. Oamenii cauta recenzii inainte de a incerca noi produse, servicii, intreprinderi etc

5. Concentrati-va pe SEO Search Voice

Cautarea vocala SEO este importanta atunci cand vine vorba de vizibilitatea afacerii dvs. mici si locale. Incepeti sa va ganditi la tipurile de solicitari pe care clientii dvs. le-ar putea face atunci cand cauta produsul sau serviciul dvs. pe dispozitivul inteligent de acasa sau cu smartphone-ul. Concentrati-va pe acele cuvinte cheie, apelati la SEO.