NBC nu vrea sa mai difuzeze Globurile de Aur live până nu se schimbă situația

0
620
NBC nu vrea sa mai difuzeze Globurile de Aur live până nu se schimbă situația

Pe fondul presiunii crescânde asupra Asociației Presei Străine de la Hollywood, NBC a declarat luni că nu va difuza Globurile de Aur în 2022. Într-un comunicat, rețeaua a declarat că crede că asociația presei – care se confruntă cu posibile boicotări de la Netflix, Warner Bros . și multe vedete de la Hollywood – se angajează să reformeze. „Cu toate acestea, schimbarea acestei magnitudini necesită timp și muncă și considerăm cu tărie că HFPA are nevoie de timp pentru a o face corect”, a spus rețeaua, adăugând: „Presupunând că organizația execută planul său, sperăm că vom fi într-un poziția de a difuza spectacolul în ianuarie 2023. ”
Asociația presei, de mult subiectul ridicolului chiar de la propriile sale gazdă de televiziune, a fost pusă sub incendiu în urma unui raport de anchetă al Los Angeles Times care a relatat istoricul organizației privind diversitatea – incluzând că, în acest moment, nu există niciun membru negru printre cei aproximativ 90 de membri ai săi cu drept de vot. Asociația de presă s-a angajat să reformeze temeinic și săptămâna trecută a aprobat un plan pentru, printre altele, diversificarea calității de membru, transmite AP.

Dar asta nu a împiedicat mai multe studiouri să amenințe că vor ieși din Globuri. Săptămâna trecută, Netflix a pus la îndoială implicarea sa viitoare în HFPA. „Nu credem că aceste noi politici propuse – în special în ceea ce privește dimensiunea și viteza creșterii numărului de membri – vor aborda diversitatea sistemică și provocările incluziunii HFPA sau lipsa unor standarde clare pentru modul în care membrii dvs. ar trebui să funcționeze”, co-director executiv Netflix Ted Sarandos a scris într-o scrisoare către grup.
Warner Bros. a declarat luni că va înceta organizarea de proiecții și alte evenimente pentru HFPA până când va face modificări mai substanțiale. „De mult prea mult timp, cererile de avantaje, favoruri speciale și cereri neprofesionale au fost adresate echipelor noastre și celorlalți din întreaga industrie”, au spus directorii WarnerMedia într-o scrisoare. „Regretăm că, în calitate de industrie, ne-am plâns, dar în mare parte am tolerat acest comportament până acum. „Strigătul a inclus declarații puternice ale lui Time’s Up, un grup de 100 de firme de publicitate de la Hollywood și vedete, inclusiv David Oyelowo, Mark Ruffalo și Scarlett Johansson.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here