Setati bara de vanzari ridicata
Daca continuati sa atingeti din nou obiectivele de vanzari, bara ar putea fi prea scazuta. Stabilirea unor repere care intimideaza va ofera forta sa deveniti creativi si sa gasiti noi modalitati de a incheia tranzactii.
Implementati Google Analytics
O multime de succese in afara vanzarilor au legatura cu construirea de relatii si citirea indicativelor personale. Cu toate acestea, nu uitati sa profitati de tehnologia digitala, cum ar fi analizele. Este o modalitate simpla si directa de a afla ce/cat/cum/unde vindeti.
Analizele sunt chiar mai bune daca puteti gasi un software care include prognoza vanzarilor.
Gasiti punctele slabe ale afacerii
Fiind un reprezentant de vanzari de top, inseamna ca puteti gasi problemele individuale cu care se confrunta afacerile dumneavoastra. Pentru a avea succes aici, trebuie sa puneti intrebarile potrivite.
Valoare constructiva
Deoarece veti avea de-a face cu oamenii direct, unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteti face este sa va asigurati ca intelegeti beneficiile si trasaturile pe care consuamtorii le au atunci cand lucreaza cu dvs. Valoarea inseamna a evidentia ceea ce va separa de celelalte companii din acelasi spatiu ca experienta, in termeni specifici se numeste point of differenece (P.O.D.)
Adoptati o abordare flexibila
Daca aveti experienta in vanzari de ceva timp, probabil ca aveti cateva sabloane diferite pe care le utilizati in functie de industrie si perspective. A fi capabil sa improvizati este o modalitate foarte buna de a va atinge obiectivele. Unele conversatii generale despre sport si vreme va pot oferi o buna deschidere, dar va trebui sa va pregatiti sa va schimbati abordarea vanzarilor pentru a se potrivi oricarei usi deschise care urmeaza.
Manipulati respingerea cu gratie
Unul dintre adevarurile nealterabile despre vanzarile din exterior, in mod specific, si orice fel de vanzare in general, este ca veti fi respins mai des decat este acceptat sa va asteptati. Va fi dezamagitor, dar trebuie sa acceptati respingerea, ea face parte din proces.
Toti cei care lucreaza sub acelasi acoperis ar trebui sa invete cum sa utilizeze compania CRM.
Nu fiti negativi
Continuati intotdeauna dupa o zi grea, o saptamana grea sau o problema mai mare. Daca va doriti cu adevarat ca afacerea sa mearga, aceasta va functiona, veti gasi pana la urma solutia care sa o faca sa functioneze. Important este sa nu renuntati!