Marca de lenjerie Victoria’s Secret caută să-și revizuiască imaginea, având o gamă mai diversă de reprezentanți. A atras-o pe Priyanka Chopra și pe căpitanul echipei de fotbal feminin din SUA, Megan Rapinoe, pentru a face parte din noul său „VS Collective”.
Printre noii reprezentanți se numără și modelul sudanez-australian Adut Akech, schiorul freestyle Eileen Gu, modelul transgender brazilian Valentina Sampaio, modelul de dimensiuni mari Paloma Elesser și jurnalista Amanda de Cadenet.
Femeile vor găzdui un podcast de 10 episoade în care își vor împărtăși poveștile.
Victoria’s Secret își va elimina treptat „Îngerii” – supermodele care anterior reprezentau marca la prezentările sale de modă și în campaniile de modelare. Îngerii au fost o parte iconică a desfășurării anuale a VS Fashion Show, care s-a încheiat în 2018.
Brandul a fost criticat pentru faptul că nu este pozitiv pentru corp – spre deosebire de concurentul Savage X Fenty – și pentru că este misogin față de modelele sale.
Rebrand este o încercare de a restabili Victoria’s Secret ca un brand de lenjerie de frunte. Directorul executiv al Victoria’s Secret, Martin Waters, a declarat pentru The New York Times că nu i-a mai văzut pe îngeri ca fiind „relevanți din punct de vedere cultural”.
„Când lumea se schimba, am fost prea înceți să răspundem”, a spus el. „Trebuia să nu mai vorbim despre ceea ce își doresc bărbații și să fim despre ceea ce vor femeile”.
Victoria’s Secret a fost criticată de mult timp pentru a satisface mai degrabă fanteziile bărbaților cu fotografiile și spectacolele de pistă decât cu dorințele femeilor.
Chopra a vorbit despre colaborare într-un tweet și a spus că „reprezentarea contează”.
Representation matters. It’s crucial for us to show everyone ALL over the world that they matter and are seen! As a founding partner of #TheVSCollective and advisor to the business this is exactly what I intend to do. @VictoriasSecret
(1/3) pic.twitter.com/g8Rrt3bzrj
— PRIYANKA (@priyankachopra) June 18, 2021
„Este crucial pentru noi să le arătăm tuturor din întreaga lume că ei contează și că sunt văzuți! Ca partener fondator al VS Collective și consilier al afacerii, exact asta intenționez să fac”, a scris ea.
Pe rețelele de socializare, totuși, oamenii erau sceptici că rebrand-ul ar ajuta imaginea Victoria’s Secret.
În mod hilar, mulți dintre detractori erau bărbați – ceea ce demonstrează că marca a satisfăcut mult prea mult timp fanteziile bărbaților decât nevoile femeilor. Aceștia au criticat reprezentanții aleși pentru a fi mai degrabă fața mărcii decât Angels, dar la sfârșitul zilei nu ei sunt cei care cumpără Victoria’s Secret.